روش های مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها

روش های مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها

سوالی که برای همه دانش آموزان و کنکوری ها پیش میاد اینه که دغدغه دارن که چگونه در دی ماه درس بخوانند تستی بخوانند یا تشریحی چجوری خودشون برای آزمون آماده کنند، اگر ندونین که چجوری باید درس بخونین باعث خواب آلودگی در هنگام مطالعه می شود و زود خسته میشین. با ما همراه باشید تا با راه های درس خواندن در دی ماه برای کنکوری ها و تاثیر مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها آشنا بشید.


مشاوره تحصیلی خصوصی
جهت ثبت نام در مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی، عدد 66 رو به 3000909030 بفرست!!

کنکوری ها به دو دسته تقسیم میشن

1: کسانی که از تابستون شروع به درس خواندن کردن

2: کسانی که کلاس های آنلاین ندیدن و عقب افتادن

خواندن این مقاله را از دست ندید: برترین کتاب های انگیزشی برای نوجوانان

چگونه  برای درس خواندن در دی ماه خودمون آماده کنیم

دی ماه یعنی جمع بندی دروس برای امتحان مثلاً اگر دو روز دیگه امتحان شیمی دارین این دو روز فقط باید شیمی  بخونید و تنها دو یا سه ساعت در روز یا انتهای شب را به کار های روتین اختصاص بدید. باید از درسی که می خونید خروجی خوبی داشته باشین و خلاصه نویسی خوبی را انجام بدید و تست های زیادی بزنید، اگر با برنامه صحیح درس بخونید باعث افزایش ساعت مطالعه میشه.

راه های درس خواندن در دی ماه برای کنکوری ها

اهمیت درس خواندن در دی ماه برای کنکوری ها

ضرورت درس خواندن در دی ماه برای کنکوری ها این هست که درس خواندن در دی ماه بصورت کلی و دقیق هست و خواندن درس در دی ماه از اهمیت بالای برخوردار می باشد، زیرا برای آخرین بار هست که دارین درس را به صورت عمیق و مفهومی میخونی که باعث یادگیری بیشتر و دقیق تر می شود، و به شما در رتبه برتر شدن در کنکور کمک شایانی می کند. در این قسمت شما با ضرورت درس خواندن در دی ماه آشنا شدید.

تکنیک های مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها

یکی از ترفند های درس خواندن در دی ماه برای کنکوری ها تست زدن هست برای تست زدن اول تست های هایلایت بزنید یعتی تست های که قبلا اشتباه زدید یا اصلا نتونستید بزنید حتما تست های نکته دار و مهمی هست که نتونستید حل بکنید را دوباره بررسی کنید و حل کنید و باید وقت بیشتری برای آنها بزارید.

بیشتر بخوانید: چگونه مطالعه کنیم که خسته نشویم؟

یکی دیگه از روش های مطالعه در دی برای کنکوری ها تست های جمع بندی هست. برای تست های جمع بندی تعدادی از منابع های خوب را به شما معرفی می کنیم. اگه تست های درسی را کامل زدین از این منابع استفاده کنید. کتاب های سه سطحي، خیلی سبز تست های اورژانسی موج آزمون و فصل ازمون استفاده کنید. اگه تستهای اون درس هنوز مانده باید تست های روتین قبلی بزنید مثل مبتکران، خیلی سبز باید هر شب تست بزنید مثلا اگر بین امتحانات در دی ماه فاصله زیاد هست باید حتماً باید تست بزنید. نمره های امتحانات تشریحی مدرسه تاثیری در کنکور ندارد و باید بیشتر تمرکزتون روی تست زدن بزارید.

اهمیت درس خواندن در دی ماه برای کنکوری ها

دسته دوم کسانی کلاس های آنلاین ندیدن و عقب افتادن از مطالعه کردن

دسته دوم کسانی هستن که تازه می خوان برای دی ماه شروع به درس خواندن کنند. دی ماه باید ماهی باشد که عادت به مطالعه کنید مثلا روزی دو ساعت سه ساعت و زمان مطالعه را بالا ببرید، و خودتون آماده کنید برای بهمن ماه که کنکوری براید بخوانید.

کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته

ممنونم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی  روش های مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها و ترفند های مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها پرداختیم. امیدوارم مطالب برای شما مفید بوده تا با ضرورت مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها و تاثیر مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها آشنا شده باشید. شما می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید مشاورین ما به آن ها پاسخ می دهند مارا به دوستان خود معرفی کنید.


ممنونم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید در این مقاله به بررسی روش های مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها و تکنیک های مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها پرداختیم. امیدوارم خواندن این مطالب برای شما مفید بوده تا با راه های مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها و تاثیر مطالعه در دی ماه برای کنکوری ها آشنا شده باشید. شما می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید مشاورین ما به آن ها پاسخ می دهند، ما را به دوستان خود معرفی کنید. 


برای رزرو و ثبت نام جلسات مشاوره تحصیلی بارسا
مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری ) با شماره ۲۲۶۷۷۹۱۷-۰۲۱ تماس بگیرید
یا عدد 
۶۶ را به سامانه ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ ارسال کنید.

نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.