دوره آفلاین مدیریت آزمون

 
قیمت: 3,500,000 ریال

جزئیات دوره:

  • مدرس دوره: معین فلاح
  • مدت دوره: 2 ساعت
  • نوع دوره: ویدئو آفلاین
  • تعداد ویدئو: یک
  • تعداد جزوه: یک

توضیحات دوره:

یک لحظه خودت رو توی جلسه آزمون تصور کن، در حالیکه کلی سوال حل نشده داری و زمان زیادی باقی نمونده. این موقع است که استرس می گیری، دست و پات رو گم می کنی ​​​​​​و متوجه کارایی که می کنی نمیشی...
موقعیت آشنایی به نظر میاد​!! درسته؟؟ اینجور موقع ها خیلی حس بدی به آدم دست میده. اما خب به نظرتون مشکل کجاست؟؟؟

تمامی این مسائل این معنی رو میده که شما کنترل و مدیریت آزمون خودتون رو از دست دادید.

شاید براتون عجیب باشه اما در واقع برای موفقیت در امتحانات، مطالعه اصولی دروس فقط بخشی از موفقیت ما رو تضمین می کنه. بخش دیگه ای از این موفقیت، نیازمند تسلط به هنر آزمون دادن یا همون مدیریت آزمون هست. تو این کارگاه مجازی مدیریت آزمون هم قراره این مهارت رو یاد بگیرید. خب شاید الان براتون سوال بشه که:

 چرا باید تو کارگاه مدیریت آزمون شرکت کنم؟ 

ممکنه شما ساعت های زیادی درس بخونید و مطالعه مستمر و مفیدی داشته باشید؛ اما توی آزمون ها استرس بگیرید یا وقت کم بیارید و نتیجه ای که دوست داشتید رو نگیرید. ممکنه سر جلسه امتحان به خاطر استرس نتونید ساده ترین محاسبات رو انجام بدید و همون مسئله رو تو خونه به راحتی حل کنید. یا بخش زیادی از زمانتون رو سر سوالات سخت بذارید و کلی از زمانتون رو از دست بدید. اون موقع هر چقدر هم که درس خونده باشید و تلاش کرده باشید، نتیجه و نمره خوبی نمی گیرید. این شرایط می تونه باعث نا امیدی خیلی از دانش آموز ها بشه و این حس رو در اونها ایجاد کنه که به اندازه کافی تلاش نکردن.

استرس و عدم مدیریت آزمون


 یعنی چی؟! فقط با شرکت تو این کارگاه، کل مدیریت آزمون رو یاد می گیرم؟؟؟ 

موفقیت در امتحانات با مدیریت آزمون

باید بگم که بله. تو این کارگاه شما با تجربیات یکی از مشاورین برتر کنکور آشنا خواهید شد که تمام اشتباهات احتمالی شما رو زیر ذره بین می بره و برای هر کدوم از اونا یک راه حل به شما نشون میده. اون موقع هست که شما متوجه می شید که روش آزمون دادن به سبک حرفه ای ها چطوریه و به مرور به نتیجه واقعی خودتون می رسید.


 چطوری می تونم از خریدم مطمئن باشم ...؟! 

باید بگم که خیالتون کاملا از خریدتون باید مطمئن باشه. تیم پشتیبانی سایت ما پاسخگوی هر گونه مشکلی برای شما هستند. شما می تونید از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر با شماره 09214654863، ارتباط برقرار کنید تا مشکلتون برطرف بشه. در ضمن بعد از خرید محصول، یک عکس از فیش واریزی خودتون به این شماره در Whatsapp ارسال کنید، تا در سریع ترین فرصت به این دوره دسترسی پیدا کنید.

پشتیبانی دوره مدیریت آزمون
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.