مشاور تحصیلی بارسا در خبرگزاری خبرآنلاین

مدرسه مدبران بارسا در خبرگزاری خبرآنلاین

.

به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین: امروزه یکی از دغدغه ها و مسائل اصلی پدر و مادر ها این است که آیا برای بالا بردن سطح تحصیلی فرزندم و این که فرزندم بتواند در کنکور رتبه خوبی به دست بیاورد، نیاز به مشاور تحصیلی دارد یا هزینه برای مشاور تحصیلی بی فایده است؟

.

مشاوره تحصیلی هم خوب است هم بد و این واقعا به مشاوری که انتخاب می کنید بستگی دارد. یک مشاور تحصیلی خوب می تواند چنان باعث پیشرفت تحصیلی شما شود که خودتان هم متعجب بمانید. بسیاری از دانش آموزان بوده اند که قبل از کنکور مشاوره داشتند و طی جلسات مشاوره توانستند رتبه دلخواه خود را در کنکور کسب کنند. از آن سو دانش آموزانی هم وجود داشتند که جلسات مشاوره برای آن ها کار ساز نبوده و تاثیری در راهشان نداشته است. تفاوت اصلی این مشاوران در نوع ارائه خدمات آن ها است و خدمات آنهاست که اون ها رو متمایز می کند.و بازگو می کنم که نقش یک مشاور تحصیلی خوب در جهت دار و هدفمند شدن دانش آموز نقش بسار مهمی دارد.

انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی

در این میان که بازار کنکور بسیار داغ است به طور طبیعی مراکز مشاوره نیز سعی در استفاده از این بازار دارند. اما اغبل این موسسات متاسفانه بر پایه و اهداف کسب و کار بنا شده و فقط ترفند هایی را که به صورت تجربی به دست آمده را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. و خبری از روش اصولی مشاوره تحصیلی نیست. درا ین بین مراکز خوب نیز وجود دارد که مبنای کار خود را بر پایه علمی گذاشته باشند زیرا فرآیند مشاور تحصیلی تقریبا یک پروسه طولانی است و نیاز نیازمند دانش مشاوره ای و روانشناسی است. بنابر این اگر قصد استفاده از مشاور تحصیلی دارید.مراقب این مدل آموزشگاه ها باشید تا اسیر دام این آموزشگاه های سودجو نیافتید. شما می توانید با فاکتور هایی نظیر : تخصص ، تعهد ، دانش مرتبط ،شفافیت در روند مشاوره تحصیلی و قدمت از کیفیت یک مشاور تحصیلی مطلع شوید. در ادامه یکی از مراکز مشاوره که اعتماد دانش آموزان را به خوبی جلب کرده بررسی می کنیم.

دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا

دپارتمان تحصیلی بارسا سالهاست که در زمینه مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی زیر نظر علی میرصادقی فعالیت می کند و به دانش آموزان سراسر ایران خدمات می رساند. علی میرصادقی روانشناسی برجسته است که علاوه بر سابقه مشاوره درسی و انتخاب رشته کنکور حرفه ای ، نویسنده چندین کتاب انگیزشی آموزشی نیز می باشد.کتابهای نقطه سر خط و برنامه ریزی با دوربین مداربسته از جمله تالیفات اومیباشند که در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ عنوان دومین کتاب خودیاری جهان را از آن خود کرده اند. وی همچنین تنها مشاور تحصیلی ایرانی عضو SEC (انجمن مشاوران تحصیلی جهانی) می باشد. دکتر علی میرصادقی مشاوره تحصیلی بارسا را بر پایه مشاوره اصولی و روانشناسی و کمک به دانش آموزان و رشد درسی و شخصیتی آنها بنا کرده است.

  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1400/02/06
  • تعداد مشاهده : 1794 بار
نظر شما

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

تصویر امنیتی Refresh Icon

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید

برای رزرو جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا، کافیه نام و شماره موبایلتون رو وارد کنید

مشخصات فردی
موبایل
تصویر امنیتی
کد امنیتی :
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.