پکیج اختصاصی دکتر علی میرصادقی

 
قیمت: 9,750,000 ریال

  1. 30 روز تا پیروزی فصل 1
  2. 30 روز تا پیروزی فصل 2
  3. شین کو؟!ه
  4. سیزده

۱ ) بخشی از مقدمه ش کو؟!ه

چند روز دیگر چهل ساله می‌شوم، همیشه برای رسیدن به این سن اشتیاق عجیبی داشتم. دوست داشتم یک حرکت خوب، موثر و با معنا بزنم: مثلا بزرگ‌ترین همایش زندگی‌ام را برگزار کنم، اما خب در شرایط کرونایی امکان‌پذیر نبود، پس از خودم پرسیدم بزرگ‌ترین کاری که می‌توانم در چهل سالگی‌ام انجام بدهم چیست؟!

۲ ) کتاب سیزده مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهیم به اهداف خود در زندگی برسیم، باید برای به دست آوردن آنها تلاش کنیم یا حداقل سعی کنیم شبیه به آنها زندگی کنیم. مثلا فردی می‌خواهد یک نابغه یا مخترع شود، اما دائم در حال فرار از درس و مدرسه و دانشگاه است، رسیدن به این هدف برای او تقریبا ناممکن خواهد بود. پس یا باید هدف خود را عوض کند یا روش فکر و طرز زندگی را!

۳ ) کتاب سی روز تا پیروزی را بیشتر بشناسیم:

همانطور که می‌دانید سی روز تا پیروزی اولین کتابی است که ابتدا به صورت یک مجموعه تصویری بیرون آمد و تبدیل به یکی از پر‌بیننده‌ترین برنامه‌های روانشناسی کشور شد و بعد کتاب آن به چاپ رسید. کتاب سی روز تا پیروزی همان منبعی است که اولین سریال روانشناسی- انگیزشی دنیا از رویش ساخته شد. چاپ اول این کتاب، شهریور ماه ۱۳۹۸ بود.

سی روز تا پیروزی اثری است که بدون شک با مطالعه‌ی آن تحولی عظیم را در زندگی‌تان حس می‌کنید. علی میرصادقی به عنوان یک روانشناس، با آگاهی بخشیدن به انسان‌ها، به آن‌ها با زبان خودمانی‌اش کمک می‌کند که قدرت درون خود را بازیابند و به سمت خودشکوفایی حرکت کنند. او در این کتاب به شما می‌آموزد که هیچ تغییری نشدنی نیست و اگر دوست دارید قدرت و مهارت تازه‌ای به دست آورید، پس حتما قادر به انجام آن هستید.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.