پکیج کتاب های تحصیلی انتشارات بارسا

 
قیمت: 7,750,000 ریال

این پکیج حاوی کتاب های زیر است:
  1. برنامه ریزی با دوربین مداربسته
  2. چرا نمیذاری بچه ات درس بخونه؟
  3. درس نخون
  4. نقطه سرخط

کتاب برنامه ریزی با دوربین مدار بسته به درد من هم می‌خوره؟

این کتاب فقط به درد کسی می‌خوره که واقعا بخواد زندگیشو نجات بده. کسی که حاضر بشه به خاطر رویاهاش کارای سخت بکنه، اگه فکر میکنی نمی‌خوای سختی بکشی به دردت نمی‌خوره ولی اگه واقعا بخوای رویاها و آرزوهات رنگ واقعیت بگیرن ، این کتاب همه چیز واسه کمک کردن به تو رو داره  و تنها هشدار اینه که هر کاری که کتاب ازت می‌خواد رو دقیق دقیق انجام بدی نه اینکه هر کدومش آسون‌تر بود رو انجام بدی اونطوری هیچی نمی‌شی.

کتاب چرا نمیذاری بچه‌ات درس بخونه را بیشتر بشناسیم :

ما تربیت فرزندانمان را سخت ترین کار دنیا می‌دانیم. اما برای ورزش مورد علاقه‌مان مربی می‌گیریم، برای یادگیری زبان، کلاس ثبت نام می‌کنیم و برای آشپزی کلی مجله و کتاب می‌خوانیم؛ اما چرا برای سخت‌ترین کار دنیا هیچ اقدامی نمی‌کنیم؟ کتاب چرا نمیذاری بچه‌ات درس بخونه ، تنها کتابی است که می تواند پدر و مادرها را به مشاور تحصیلی فرزندانشان تبدیل کند.

کتاب درس‌نخون را بیشتر بشناسیم :

امیدوارم که شما مثل اکثر دانش آموزان و دانشجویان کشور به خاطر توصیه‌های مشاوران تحصیلی کشور یا به خاطر علاقه‌ی پدر و مادرتون یا به خاطر علاقه‌ی جامعه، درگیر درس خوندن نشده باشین چون واقعا این سبک زندگی خیلی مسخره است!

اما اگر این شکلی درس می‌خونین و یا شک دارید که درس خوندن را ادامه بدید من با دلایل زیادی در این کتاب به شما ثابت خواهم کرد که بهتره درس نخونی ... 

کتاب نقطه‌سرخط را بیشتر بشناسیم :

«نقطه سر خط» به قلم علی میرصادقی حاوی مطالبی پیرامون موفقیت‌ تحصیلی و جنبه‌های گوناگون روان‌شناسی و برندۀ مقام دوم کتاب‌های انگیزشی جهان است.
در کتاب نقطه، سرخط ...(Full Stop, Next line) می‌آموزیم، آدم‌های موفقی که بعد از شکست‌هایشان می‌توانند سریع از جایشان بلند شوند چگونه فکر می‌کنند؟
علی یک داستان مرتب و زیبایی راجع به یک دختر‌‌‌ نوجوان خلق کرده که بهانه‌های زیادی برای درس نخوندن داره.
اون همه رو مقصر میدونه ، تا این که آخر کتاب ...»


شرایط و قوانین خرید را مطالعه نموده ام و آن را می‌پذیرم

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.