پکیج کتاب های خارجی انتشارات بارسا

 
قیمت: 3,500,000 ریال

این پکیج حاوی کتاب های زیر است :
  1. قله هشتم
  2. دانه خدا
  3. چطور جهنمی از پول بسازید و باز در بهشت بمانید

کتاب قله هشتم ؛ سفری هیجان انگیز برای خودسازی و تجربه‌ی موفقیت

کتاب قله هشتم اثر ماجراجوی بزرگ " پیتر ون کیتس " است. پیتر در این کتاب در مورد مشکلات و چالش‌های سختی که در در طول سفرهایش تجربه می‌کند، سخن می‌گوید و در حین سفر، به خودسازی و کشف راهکارهایی برای موفقیت می‌پردازد. راهکارهای او نکاتی است که همه‌ی ما می‌توانیم در مسیر خودسازی و زندگی خودمان به کار گیریم تا غیرممکن را ممکن و یک زندگی بهتر را تجربه کنیم. 

کتاب دانه خدا را بیشتر بشناسیم:

کتاب دانه خدا اثری برای تبدیل و تغییر، با پیام انگیزشی و روحانی است که شما را در راه شادی و تحقق رویاهایتان مساعدت می‌کند.
کتاب دانه خدا سفری از جنس عشق و صلح به جایی است که هیچ کس آن را بدون احساس نو شدن به پایان نمی‌رساند. جایی که همه چیز در دسترس است. دانه خدا (The seed of God) ، یک کتاب قوی است که بر روی زندگی همه‌ی ما تاثیر خواهد گذاشت. مقدمه‌ای از علی میرصادقی نیز ضمیمه این کتاب شده و همچنین توسط انتشارات بارسا با رعایت حقوق مادی و معنوی به چاپ رسیده است.

در کتاب چطور جهنمی از پول بسازید و باز در بهشت بمانید چه می‌خوانیم ؟

این کتاب نوشته‌ی دکتر دمارتینی یکی از‌ بهترین سخنران‌ها، نویسندگان و رهبران در تمام زمان هاست. فصل اول این کتاب با موضوع بهشت دیگر چه جهنمی است آغاز می‌شود. در فصل بعدی به اصل تبادل منصفانه می‌پردازیم و فصل‌های دیگر آن راجع به نیروی قدردانی، ارزش فردی و ارزش جمعی، قوانین معنوی پس‌انداز، جادوی بازاریابی و افسانه‌ی بازنشستگی صحبت خواهد کرد. مقدمه‌ای از علی میرصادقی نیز ضمیمه این کتاب شده و همچنین توسط انتشارات بارسا با رعایت حقوق مادی و معنوی به چاپ رسیده است.


شرایط و قوانین خرید را مطالعه نموده ام و آن را می‌پذیرم

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.