کتاب قدرت تمرکز اثر جک کنفیلد | مشخصات و خرید

قدرت‌تمرکز
اطلاعات کتاب
نویسنده
جک کنفیلد
ناشر
انتشارات بارسا
تعداد صفحات‌
۴۱۰

جک کنفیلد

نویسنده مشهور آمریکایی کتاب‌های خودآموز موفقیت، سخنران انگیزشی

قدرت تمرکز

توضیحات کتاب "قدرت تمرکز"

کتاب قدرت تمرکز را بیشتر بشناسیم :

کتاب قدرت تمرکز نوشته‌ی جک کنفیلد - مارک ویکتور هنسن - لس هیویت می‌باشد. موضوع اصلی این کتاب روانشناسی موفقیت است که حصول به موفقیت‌های شخصی و قطعی را بیان می‌کند و به شما می‌آموزد که عادت های شما کیفیت زندگی شما را مشخص می‌کند.
خودتان آگاهی داشته باشید و هدف واقعی خود را بدانید، زندگی شما بیشتر گردش دارد.

کتاب قدرت تمرکز مخزنی از گام‌های مؤثر است که وقت شما را به گونه ای خاص آزاد می‌کند و رقم بانکی شما را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد و رابطه‌ی شما با دیگران را بهبود می‌بخشد.

قدرت تمرکز
 

همیشه می‌توانید از طریق افراد موفقی که یک کتاب را می‌خوانند، در مورد آن قضاوت کنید. به تعدادی از نظرات افراد موفق و خوانندگان ما در مورد "کتاب قدرت تمرکز" توجه کنید:

-برایان تریسی (رهبر بین المللی سمینارها، مشاور و نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش) : توانایی تمرکز مهمترین تواناییه که می‌تونین در مسیر موفقیت تقویت کنین. این کتاب نشون میده چطوری در هر عرصه اززندگی مهارت‌های جدیدی کسب کنین. بازم میگم، اثر برجسته‌ایه.

-کن بلنچارد (یکی از نویسندگان کتاب "مدیر یک دقیقه‌ای") : کتاب "قدرت تمرکز" واقعا بی‌نظیره و قطعا تاثیر شگرفی در دنیای تجارت برای نسل‌های بعد خواهد داشت.

-جیم تونی (داور سابق NFL) : کتاب "قدرت تمرکز" نشون میده چطوری راهتون رو تعریف کنین و نقشه بکشین. این کتاب هم انگیزشی و هم علمیه.

معرفی نویسنده کتاب - جک کنفیلد :

در کتاب قدرت تمرکز می‌آموزیم که :

در این کتاب می‌آموزیم که نداشتن تمرکز، بزرگترین دلیل بازدارنده‌ی افراد از رسیدن به آنچه میخواهند است. پس از خواندن این کتاب با روش های حیرت انگیزی مواجه می‌شوید که موفق ترین انسان‌های دنیا از آن بهره برده‌اند. با این کتاب شما می‌توانید بر توانمندی خود متمرکز شده، عادت‌های نادرست خود را بهبود بخشیده و میان کار و زندگیتان بدون احساس گناه، توازن ایجاد کنید.
همچنین می‌آموزیم به جای آنکه هر هفته به سختی کارکنید، انتخاب‌های بهتر را بر پایه بینش و آگاهی غریزی از کار درستی که باید انجام دهید آغاز می‌کنید.

قدرت تمرکز
 

گزیده‌ای از کتاب قدرت تمرکز :

عادت‌های شما آینده شما را تعیین می کنند...

این مسئله خیلی مهم است. به خاطر داشته باشید، افراد موفق بی‌دلیل در اوج قرار نمی‌گیرند. اقدام متمرکز می‌طلبد؛ یعنی انضباط شخصی و انرژی بسیار زیاد در هر روز تا امور را به جریان انداخت. عادت‌هایی که شما از امروز به بعد ایجاد می‌کنید، سرانجام تعیین خواهند کرد که آینده شما چگونه از کار درمی آید. خواه ثروتمند و خواه فقیر، خواه سالم، خواه بیمار، انتخاب با شماست. بنابراین عاقلانه انتخاب کنید...

کتاب قدرت تمرکز

در صورتی که کتاب را مطالعه کنید، به تدریج استراتژی‌هایی که قرار است در این کتاب به اشتراک بگذاریم را بکار ببندید، نه تنها بطور یکدست در رسیدن به اهداف کاری، شخصی و مالی موفق می‌شوید؛ بلکه از نتایجی که در حال حاضر تجربه می‌کنید هم فراتر می‌روید.

نظرات کلی کاربران و امتیازدهی درباره‌ی کتاب قدرت تمرکز اثر جک کنفیلد از انتشارات بارسا:

قدرت تمرکز

 عکس‌های ارسالی مخاطبین کتاب قدرت تمرکز

قدرت تمرکز
کتاب قدرت تمرکز
کتاب قدرت تمرکز
کتاب قدرت تمرکز

انتشارات بارسا

انتشارات کتاب‌های بارسا ، ناشر کتاب‌های علی میر صادقی ، برنده مقام دوم کتاب‌های خودیاری جهان و مورد تایید جشنواره رشد آموزش و پرورش می‌باشد.
این انتشارات شامل کتاب‌های سیزده ، قدرت تمرکز ، تریلیاردر ، دانه خدا ، قله هشتم ، جهنمی از پول و ... می‌باشد.

قیمت : ۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال
خرید کتاب
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.