دوره غیرحضوری عزت نفس نوجوان

 
قیمت: 30,000,000 ریال

 برای اطلاع از نحوه دسترسی به دوره کلیک کنید

جزئیات دوره:

  • مدرس دوره: دکتر علی میرصادقی
  • مدت دوره: 6 ساعت
  • نوع دوره: غیرحضوری
  • تعداد جزوه: یک

توضیحات دوره:

فرض کنید که توی یک جمع هستید و در مورد چیز های مختلفی صحبت میشه. ممکنه شما اطلاعات زیادی در مورد اون مسائل داشته باشید، اما چیزی نگید. چون می ترسید که یه نفر باهاتون مخالفت کنه و نتونید که چیزی بگید. یا مدام نسبت به بقیه احساس ضعف داشته باشید. در کل ممکنه برای شما هم پیش اومده باشه که فکر کنید:

  • توانایی هاتون از بقیه خیلی کمتره.

  • مدام خودتون رو با بقیه مقایسه کنید و به خاطر ضعف هایی که فکر می کنید دارید، خودتون رو سرزنش کنید.

  • جواب درست یک سوال رو می دونید اما به اون سوال جواب نمی دید؛ چون دوست ندارید نظرتون رو بگید و فکر می کنید که شاید جوابتون غلط باشه.

  • و ...

 علت تمامی این مسائل و مشکلات مشابه، عزت نفس پایین شما هست. 

عوامل زیادی می تونه به شما برای رسیدن به نمرات بالا و رتبه های خوب و در نهایت موفقیت در زندگی کمک بکنه. یکی از این عوامل، داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس بالاست که می تونه شما رو به یه مهره پر رنگ و تاثیر گذار تو جامعه تبدیل کنه. شاید این مسئله براتون عجیب باشه، اما باید بگم که با پذیرشی که بعد از افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس به دست خواهید آورد، به مرور به یک زندگی خوشحال تر و لذت بخش تر و موفق تر نزدیک تر می شید.. خب شاید الان براتون سوال بشه که:

 چرا باید تو کارگاه افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس شرکت کنم؟ 

باید بهتون بگم که عزت نفس پایین در تحصیل و زندگی، می تونه آسیب های زیادی به شما بزنه. یعنی مشارکت شما رو کمتر می کنه و یواش یواش نقش شما رو توی محل تحصیل و جامعه کمتر می کنه و این مسئله باعث میشه که تمایل شما برای کسب موفقیت و رسیدن به هدف هاتون کمتر بشه و رویاهاتون رو فراموش کنید. همچنین ممکنه به مشکلات متفاوت دیگه ای برخورد کنید که به مرور و حتی به صورت پنهانی، مانع موفقیت شما بشن. برای همین داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس بالا، یکی از دلایل مهم برای رسیدن به موفقیت هست. 

عزت نفس پایین و پسرفت تحصیلی


 یعنی عزت نفس و اعتماد به نفس من بعد از شرکت تو این کارگاه زیاد میشه؟؟؟

افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس نوجوانان

مطالبی که تو این کارگاه به شما آموزش داده میشه، آموخته ها و تجربه های یک روانشناس هست که با روند زندگی و پیشرفت نوجوانان، و همچنین مشکلاتی که ممکنه جلوی راهشون قرار بگیره آشنا هستن. به شما تکنیک هایی آموزش داده میشه که با تمرین کردن اونها، یواش یواش می تونید تاثیرشون رو توی پیشرفت تحصیلی و زندگی ببینید.


 چطوری می تونم از خریدم مطمئن باشم ...؟! 

باید بگم که خیالتون کاملا از خریدتون باید مطمئن باشه. تیم پشتیبانی سایت ما پاسخگوی هر گونه مشکلی برای شما هستند. شما می تونید از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر با شماره 09214654863، ارتباط برقرار کنید تا مشکلتون برطرف بشه. در ضمن بعد از خرید محصول، یک عکس از فیش واریزی خودتون به این شماره در Whatsapp ارسال کنید، تا در سریع ترین فرصت به این دوره دسترسی پیدا کنید.

پشتیبانی دوره افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.