دوره غیرحضوری اکت نوجوان

 
قیمت: 35,000,000 ریال

جزئیات دوره:

  • مدرس دوره: دکتر علی میرصادقی
  • مدت دوره: 11 ساعت
  • نوع دوره: ویدئو آفلاین
  • تعداد ویدئو: شش
  • تعداد جزوه: یک

توضیحات دوره:

احتمالا شما هم بار ها و بار ها شنیده باشید که:

  • درس بخون تا موفق بشی

  • تلاش بکن تا به اهدافت برسی

  • سختی بکش تا موفق بشی

  • و ...

اما تا به حال کسی براتون توضیح داده که تلاش کردنِ واقعی چه شکلیه؟؟ چه موقع تو تو مسیر درست موفقیت قرار داری و چه موقعی از موفقیت داری فاصله می گیری؟ می دونستی که هر سختی کشیدنی الزاما تو رو به موفقیت نمی رسونه و باید بدونی که سختی چه کار هایی رو تحمل کنی؟؟؟

 علت این مسائل و مشکلات مشابه، اینه که خیلی از ما سواد زندگی کردن نداریم. 

تو خیلی از مدارس کسی نیست تا به ما سواد زندگی کردن یاد بده. خیلی از پدر و مادر ها هم حتی از این مسائل آگاهی درستی ندارن. در حالیکه وقتی ما ندونیم راه درست زندگی کردن چیه و در چه حالتی حالمون خوبه و خوشحالیم، چطور می خواهیم به موفقیت برسیم؟ وقتی ندونیم راه های درست پیشرفت کردن و مقابله با سختی ها چیه، طبیعتا موفق شدن تو تحصیل و زندگی برامون خیلی سخت میشه. ارتباط گرفتن با دوستامون و نقشی داشتن توی جامعه خیلی برای ما سخت میشه و خیلی مشکلات دیگه که ممکنه برامون به وجود بیاد. خب شاید الان براتون سوال بشه که:

 چرا باید تو دوره روانشناسی اکت نوجوان شرکت کنم؟ 

چون همونطور که گفته شد، یاد بگیرید که چطور مثل حرفه ای ها و افراد موفق از پس زندگی خودتون بربیایید. یاد بگیرید که از سختی ها فرار نکنید و بهترین راه مواجه شدن با سختی ها و حل کردن اون ها رو پیدا کنید. چطور تو مواقعی که اضطراب و استرس دارید، بتونید خودتون رو کنترل کنید. هدف بذارید و برای رسیدن بهش برنامه ریزی کنید و یاد بگیرید که چطوری مثل یک آدم حرفه ای زندگی کنید.

رشد با روانشناسی اکت نوجوان


با روانشناسی اکت نوجوان چه چیزهایی یاد می گیرم؟

پیشرفت با روانشناسی اکت نوجوان

یاد می گیرید با تکنیک Defusion، اضطراب و استرس خودتون رو کاهش بدید. تکنیک Mindfulness به افزایش تمرکز و آگاهی شما کمک می کنه. خیلی از مشکلات خانوادگی شما با تکنیک Willing یرطرف میشه و می تونید با تکنیک Acceptance جلوی کلی از مشکلات دوران بلوغ رو بگیرید. همچنین با مدیتیشن ها و تکنیک های گوناگونی آشنا می شید که می تونه به شما برای درست زندگی کردن کمک بکنه.


 چطوری می تونم از خریدم مطمئن باشم ...؟! 

باید بگم که خیالتون کاملا از خریدتون باید مطمئن باشه. تیم پشتیبانی سایت ما پاسخگوی هر گونه مشکلی برای شما هستند. شما می تونید از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر با شماره 09214654863، ارتباط برقرار کنید تا مشکلتون برطرف بشه. در ضمن بعد از خرید محصول، یک عکس از فیش واریزی خودتون به این شماره در Whatsapp ارسال کنید، تا در سریع ترین فرصت به این دوره دسترسی پیدا کنید.

پشتیبانی دوره روانشناسی اکت نوجوان

 دکتر آنتونی روانی (معاون اسبق بیل گیتس) : 

هیچ وقت فکر نمی کردم کسی با این اندازه بینش و شناخت از استفان کاوی وجود داشته باشد .

 سرکار خانم بهار غفارزاده (بازیگر سینما و تلویزیون) : 

حسم درست بود حتی بهتر از چیزی که انتظار داشتم، جواب کلی از سوال هایی که تو ذهنم بود و گرفتم و با کلی انرژِی برگشتم ..

 آقای مجید پرکار (کارگردان سینما و تلویزیون) : 

تجربه من از همایش اکسیژن کشف اسرار درونی انسان هست برای مقابله با حوادث بیرون اتفاقات زندگی و مسلح کردن آدم برای مواجه با درد سر تلخ زندگی...

نظرات بازیگران و دانش آموزان در مورد همایش روانشناسی اکت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد.